עגלת שינוע למלגזה היא עגלה המיועדת להעביר משטחים או מטען ארוך באמצעות מלגזה. העגלה מתחברת בצידה האחד אל שיני המלגזה באמצעות מערכת היגוי מתאימה, ובצידה השני מותקנים זוג גלגלים המיועדים לעבודה בעומס גבוה. בעת החיבור למלגזה, העגלה מאפשרת תנועה קדימה (דחיפה) או לאחור (משיכה) בצורה פשוטה ובטוחה. להצעות מחיר, פרטים טכניים והזמנות: אסי Email: info@isrametal.com | Tel: 03-9655585 | 054-4888084



קרא עוד



להצגת שרטוט               להצעת מחיר




עגלת שינוע למלגזה

עגלת השינוע למלגזה מתוכננת ומותאמת לשינוע של מטען, סחורה, משטחים וכו'. יתרון העגלה הוא בכך שניתן לשנע מספר משטחים יחד מנקודה לנקודה (במקום משטח-משטח) ובכך לחסוך זמן וכסף.

יתרון נוסף הוא בכך שניתן לשנע מטען ארוך מאוד ולהעביר אותו דרך פתחים צרים (דלתות, שערים וכו'). עגלת השינוע מותאמת להעברת מטען ברחבי המפעל והמחסן באמצעות מלגזה, ללא הגבלת תנועה. מבנה העגלה ואופן הרכבתה על שיני המלגזה, מאפשרים שינוע ועבודה עם עומס ומשקלים כבדים, ללא צורך במאמץ פיזי של העובד. אמצעי החיבור בין קלשוני המלגזה לעגלה מאפשרים את תמרון העגלה קדימה ואחורנית בצורה בטוחה ונוחה לתפעול, תוך שמירה על שדה ראייה מקסימלי.

המבנה המחוזק של העגלה מאפשר להוביל מטענים ומשטחים במשקלים גבוהים, ללא חשש לשבר או קריסה. מאחר והעגלה מתחברת למלגזה וכוללת גלגלים קדמיים איכותיים ומחוזקים, אין בעיה לשנע אותה הן למרחקים קצרים והן למרחקים ארוכים, בהתאם לצרכי המפעל.

את עגלת שינוע המטענים למלגזה ניתן לקבל במגוון תצורות ומידות כדוגמת: משטח, כלוב, רמפת עליה לעגלות וכו'.

לפרטים והצעת מחיר >