סל הרמה למלגזה: - סל חזק ומרווח ל-2 אנשים + ציוד. - הסל כולל מעקות, לוחות רגל ושילוט כנדרש. - ייצור הסל בהתאם לתקנות משרד התמ"ת (הרמת בני אדם במלגזות, התשמ"ג-1983). - הסל כולל טבעות עיגון אמצעי קשירה לעבודה בגובה . - אישור בודק מוסמך מטעם משרד העבודה ל-6 חודשים. - השכרת סלים על בסיס יומי. בלעדי! הסל בנוי מרשת לא צפופה המאפשרת שדה ראיה מצוין לנהג המלגזה. להצעות מחיר, פרטים טכניים והזמנות: אסי Email: info@isrametal.com | Tel: 03-9655585 | 054-4888084



קרא עוד



למפרט המלא               להצגת שרטוט               להצעת מחיר



סל אדם למלגזה 

סל להרמת אדם על גבי מלגזה משמש בתעשייה ככלי עבודה חשוב ביותר. עבודה בגובה חושפת את העובד לסכנות רבות ובשל כך ישנה חשיבות רבה לעבודה עפ"י תקני בטיחות מחמירים. שכן, בטיחות העובד היא מעל לכל.

הצורך לשלב בין מתן פתרונות לעבודה בגבהים, לצד היכולת לנוע במהלך ביצוע העבודה (לעיתים בחללים צרים), הוביל לשילוב המתבקש: במה להרמת העובד עם ציוד העבודה, המורכבת על גבי שיני המלגזה. על הבמה להבטיח את בטיחותו של העובד בגובה, על כן כלוב ההרמה כולל דפנות מוגבהות. מבנה הסל ארוג כרשת (לא צפופה) במטרה לאפשר שדה ראייה רחב וכולל טבעות עגינה לאמצעי קשירה בעת העבודה בגובה. סל להרמת אדם של "ישראמטל" עומד בתקני הבטיחות של משרד התמ"ת וכל יחידה מקבלת  אישור בודק מוסמך מטעם משרד העבודה לתקופה של שישה חודשים. הסל מרווח ומתאים לשני עובדים עם ציוד עבודה.

להצעת מחיר >