- כננת הידראולית מדגם ISHW המותקנת ע"ג נגרר במשקל כולל 750 ק"ג עם בלמים. - הנעה באמצעות מנוע בנזין הכולל התנעה חשמלית ומצבר עצמאי. - הכננת כוללת תוף משיכה לכוחות משתנים ותוף איסוף חבל אחורי. - מבנה הכננת מאפשר צידוד ימינה או שמאלה עד לזוית כוללת של 30 מעלות. - על הכננת מורכב סדרן חבל, מערכת שסתומים ולוח בקרה. - מהירות משיכת החבל עד 30 מ' לדקה. - הכננת מסופקת עם תוף גדול - לכבלים דקים ולסיבים אופטיים, ותוף קטן - לכבלים עבים. - הפעלת הכננת מתבצעת באמצעות שלט עם כבל המתחבר ללוח הבקרה. - הכננת תוכננה כך שניתן יהיה לתפעל אותה ע"י עובד אחד. להצעות מחיר, פרטים טכניים והזמנות: אסי Email: info@isrametal.com | Tel: 03-9655585 | 054-4888084



קרא עוד


מפרט טכני               להצעת מחיר


כננת למשיכה והשחלת כבלים

כננת להשחלה ומשיכה של כבלים הניתנת להתקנה הן ע"ג נגרר והן ע"ג משאית. הכננת הינה מסוג Capstan Winch וכוללת מנוע בנזין המפעיל מערכת משאבות ושסתומים הידראולים המסובבים את תופי משיכת הכבלים. הכננת מאפשרת משיכה והשחלה של כבלי תקשורת, כבלי חשמל וסיבים אופטיים. 

על גבי כננת המשיכה מורכב לוח בקרה הכולל שעון לחץ, שסתומים ובורר לבקרה וויסות כוחות. 

כמו כן, כננת ההשחלה מגיעה עם תופי משיכה בגדלים שונים המאפשרים עבודה במגוון סוגי תשתיות.

יתרונות נוספים של כננת משיכת והשחלת כבלים של "ישראמטל": תוף איסוף חבל המסונכרן עם תוף המשיכה, סדרן חבל, שלט רחוק, אישור בודק מוסמך.

לפרטים והצעות מחיר >