סטנדים ג'ק ליבר להרמת תופי כבלים חשמל ותקשורת: - זוג ג'קים ליברים להרמת תופי כבלים לחשמל ותקשורת. - הג'קים מיועדים להרמת תופים במשקל עד 6,000 ק"ג (3,000 ק"ג כל ג'ק). - הג'קים מיועדים להרמת תופים בקטרים שונים ע"י התקנת מוט מקשר בגובה משתנה. - לכל ג'ק זוג גלגלים המאפשרים שינוע קל של הג'ק למקום העבודה. - הג'קים מסיבים ואמינים מאוד ויכולים לשמש לעבודה שנים רבות. להצעות מחיר, פרטים טכניים והזמנות: אסי Email: info@isrametal.com | Tel: 03-9655585 | 054-4888084



קרא עוד



               להצעת מחיר



מסובב תופים מסוג ג'ק ליבר:

מסובב תוף כבלים מסוג ג'ק ליבר הוא מוצר המאפשר סיבוב תופי כבלי תקשורת וחשמל במשקלים כבדים. מסובב תוף ג'ק ליבר הינו למעשה סטנד כפול, דמוי "רגל", הניצב אנכית לקרקע. בכדי לעבוד עם מסובב התופים מסוג זה, יש להשחיל מוט עגול דרך התוף ולהציב שני רגלי ג'ק ליבר משני צידי התוף. לאחר הצבת הג'קים, יש לסובב את ידיות ההרמה של המגבהים (ג'קים) עד שהתוף יתנתק מהקרקע. במצב זה ניתן למשוך את את הכבל מהתוף באופן חופשי ובטוח. 

המבנה הייחודי של הסטנדים, מאפשרים את יציבות המתקן בעת התקנת התוף ומבטיחים שימוש נוח, יעיל ובטוח.

הסטנדים מגיעים עם גלגלים, המסייעים בשינוע ומיקום הג'קים ללא צורך במאמץ פיזי או הפעלת כוח. כמו כן, למתקן בסיס רחב לשמירה מקסימלית על יציבותו בעת השימוש. 

לפרטים והצעות מחיר >